ما را دنبال کنید:

تیم مدیریتی ما

در پیام حنان معتقدیم، موفقیت شرکت ما را سرمایه‌های انسانی آن رقم می‌زند. فی‌الواقع در شرکت‌های دانش بنیان همان افراد هستند که سازمان را پیش می‌برند و قله‌های ترقی را در می‌نوردند.

تیم ما در پیام حنان تلاش می‌کند تا فضای کاری همکاران را محیطی دوستانه و اخلاق مدار بسازد تا همه بتوانیم روزهای کاری خوبی را کنار هم بگذرانیم، با هم رشد کنیم و پیشرفت سازمان را به ارمغان آوریم و همواره بهترین خدمت را به کاربران خود ارائه دهیم.


 

محمد آباقری
مدیر عامل
محمد آباقری تجربه بیش از دو دهه حضور در کتابخانه‌ها، مراکز اسناد و آرشیو را دارد. وی نقایص و کسری‌های سیستم‌ها و توقعات کاربران را به خوبی می‌شناسد. به همین دلیل همواره آرزویش تولید بهترین محصولات است. برای دستیابی به این هدف تیم اخلاق مدار و معتبری را کنار هم جمع نمود تا با اخلاق، مشتری مداری و علم، سکوهای ترقی را طی نماید. وی محدودیت در کالبدی محدود را که به اعتبارش نزد مشتریان لطمه می‌زد را کنار گذاشت و با چاشنی تجارب مشاورین خبره در حوزه پشتیبانی و مدیریت، حرکت به سمت بهترین‌ها را برای کتابخانه‌ها پیش رو گرفت. حوزه کتابداری و اطلاع رسانی آنقدر برایش جذاب و مهم بود که تحصیلات تکمیلی خود را در این حوزه رقم زد و کارشناسی ارشد کتابداری را به عنوان بهترین رشته تحصیلات تکمیلی خود برگزید. وی تجربه مدیریت ده ساله در اوج یک شرکت دیگر را در کارنامه خود ثبت کرده و تجربه قائم مقامی را نیز پنج سال در کارنامه کاری خود به همراه دارد. ایشان مدیریت اجرایی ده ها همایش دراین حوزه را در کارنامه خود دارد. او بلند پرواز است و همواره تشنه تولید با کیفیت است. هرگاه محصولی را تولید می‌کند همان لحظه به دنبال توسعه و تولیدات بعدی است. کیفیت را سرلوحه امور خود قرار داده و هیچ وقت کارهای سطحی او را راضی نکرده است. او اعتبار خود را نزد کاربران به همه چیز ارجح می‌داند تا جایی که در پیشینه کاری خود همواره مسیری را که می‌دانست صحیح است با اصرار و پافشاری به انجام می‌رساند و آنجایی هم که نتوانست مسیری را اصلاح کند از آن فاصله گرفت تا در کارنامه کاری او ثبت نماند. آرزویش بهترین برای بهترین‌ها است و آن را در کتابخانه خلاصه کرده است. او اعتقاد دارد سبد کالای سازمانش باید تمام نیازهای کتابخانه را پوشش دهد. کتابخانه‌ها هر آنچه نیاز دارند در پیام حنان بیابند و برای رسیدن به این هدف لحظه‌ای دریغ نمی‌کند.
 
 

رحمت الله گنجی

رئیس هیأت مدیره

رحمت الله گنجی از همان ابتدای تاسیس پیام حنان به عنوان قائم مقام مدیرعامل در پیام مشغول به کار شد. وی بعدها به عنوان رئیس هیأت مدیره برگزیده شد. وی یکی از باسابقه‌ترین نیروهای این شرکت است. ایشان تجربه یک دهه مدیریت پشتیبانی را در کارنامه خود دارد. بهترین فردی که می‌تواند نیازهای کتابخانه‌ها را لمس کند و از نزدیک بر آن اشراف کامل دارد رحمت الله است. اغلب کتابخانه‌های ایران و کردنشین عراق را بازدید کرده و اکثر کتابداران کتابخانه‌ها را از نزدیک می‌شناسد. رحمت الله تاکید فراوانی به رضایت مشتری دارد. هرگاه محصولی تولید می‌شود اگر رحمت الله تایید نکند از درب شرکت بیرون نمی‌رود. تاکید او بر تولید محصول بی‌عیب است. سالها تجربه ارائه پشتیبانی محصولات کتابخانه‌ای را در جای دیگر در کارنامه کاری خود به همراه داشته و لذا برای عدم تکرار تجارب تلخ و کسب رضایت مشتریان به عنوان نماینده مشتریان در شرکت از حقوق کاربران دفاع می‌کند و از مخالفین سرسخت خروج محصول حتی با کوچکترین ایراد است. وی با تسلط کامل به نیازهای مشتری تیم تولید را همراهی می‌کند و هرگز اجازه خروج محصول بی کیفیت را صادر نمی‌کند. شرکت با تجربیات رحمت‌الله محصولات معتبر و با کیفیت را در کارنامه تولید خود دارد. رحمت الله در مقابل حقوق کاربران بسیار سرسخت است و خیلی سخت کوتاه می آید یا حتی بهتره بگوییم اصلا از حقوق مشتری کوتاه نمی‌آید و خوب، سازمان ما یکی مثل رحمت‌الله را همواره به عنوان فیلتری برای محصول با کیفیت لازم دارد و تجربیاتش توانسته تا امروز محصولات پیام حنان را به عنوان محصولاتی بی عیب در بازار معرفی کند. تیم تحت سرپرستی رحمت الله هم، همه حساسیت‌های او را مدنظر قرار می‌دهد و همواره با رعایت حساسیت‌های وی به محصولات نگاه می‌کنند و از طرف دیگر نیز با رعایت وسواس‌های بسیار زیاد رحمت الله همواره تیم تحت سرپرستی وی کارهای خودشان را چندین بار کنترل می‌کنند تا کوچکترین خطایی در نرم‌افزار از چشم دور نماند. برآیند این همه حساسیت و وسواس در تولید، شده یک تیم دوست داشتنی که با عشق کار می‌کنند و محصولات بی عیب تولید می‌کنند.

 

 

غلامرضا باقری

مدیر امور مالی

غلامرضا باقری متولد ۱۳۳۹ و دانش آموخته رشته حسابداری است. از اول مرداد سال ۱۳۶۱ تا کنون در این حوزه مشغول به فعالیت است و سکان مدیریت مالی شرکت‌های بزرگی را در کارنامه اجرایی خود دارد. از ابتدای تاسیس شرکت پیام حنان مدیریت سکان مالی را غلامرضا باقری هدایت می‌نماید. غلامرضا باقری به لسان همکارانش دقیق ترین فردی است که تا آخرین کاراکتر اعداد را در ذهن خود دارد، چنانچه در همین معرفی نیز تاریخ شروع به کارش با دقت بیان شده است. هرگاه از وی سوال مالی می‌شود تا ریال آخر را به لحظه پاسخ می‌دهد. با غلامرضا باقری سیستم هر لحظه می‌داند در چه شرایطی است و چه عملکردی دارد. همه همکارانش از این دقت حیران هستند، در عین دقت و سرعت خیلی پرحوصله، صبور و با آرامش است. غلامرضا باقری خیلی وقت شناس است. برای همه‌ی ساختار مالی سازمان مستندات کافی و به لحظه دارد. به واسطه این دقت، مدیرعامل خیال خودش رو از عدد و رقم و محفوظیات مالی راحت کرده و هر لحظه سوالی برایش مطرح می‌شود این غلامرضا باقری است که به لحظه با کلی گزارش مستند پاسخی متقن به همه سوالات مالی می‌دهد. تجربه ارزشمند وی در حسابداری صنعتی، سفارش خاص، بازرگانی و پیمانکاری در کارنامه کاری او می‌درخشد. به واسطه تجربه بالای وی چه از نظر سن و چه از نظر دانش امور مالی، همه تسلیم او در زمینه محاسبات قیمت تمام شده و سایر امور مالی هستند. کوچکترین خطای صدور فاکتور و سایر پروسه‌های مالی از نظر او قابل اغماض نیست، به مزاح، به قول مدیرعامل او مامور و نماینده تام الاختیار وزارت دارایی در شرکت است. با تلاش غلامرضا باقری اسناد و مدارک قانونی شرکت همواره سروقت آماده و تحویل مجاری قانونی شده و تا امروز تمامی حسابرسی‌ها و غیره بدون کوچکترین خطایی به ثمر نشسته است. وجود غلامرضا باقری در انعقاد قراردادهای شرکت و توجه به جزییات در قراردادها به گونه‌ای است که تمام استنادهای قانونی را لحاظ و با توجه ویژه به جزییات، قراردادها را با وسواس فراوان ویرایش و منعقد می‌نماید.

 

مژگان کارخانچی

مدیر فروش

مژگان کارخانچی دانش آموخته رشته علم اطلاعات و دانش شناسی است. از بدو تاسیس در شرکت کتابداری پیام حنان پله‌های ترقی را طی نمود و امروز سکان مدیریت فروش محصولات شرکت را در دست دارد. مژگان دوره‌های متعددی در زمینه MBA، مدیریت بازاریابی و فروش گذرانده و تجربه خوبی در ارائه و معرفی محصول دارد. از لسان مشتریان، مژگان خوش اخلاق‌تر و پرحوصله‌تر از سایر همکارانش است. وی فروش را پایان یک رابطه نمی‌بیند بلکه آغاز یک همراهی می‌داند و همواره بر کیفیت و بالاخص خوش قولی تاکید فراوان دارد. آنچه که در سبد کالای بخش فروش تحت سرپرستی وی به عنوان محصولات قابل ارائه قرار دارد نباید کوچکترین نقص را داشته باشد. چرا که اگر کوچکترین نقص در محصولات موجود در سبد کالای وی باشد از فروش و حتی معرفی آن امتناع می‌ورزد. وقتی محصول تیم تولید شرکت در سبد کالای بخش تحت سرپرستی مژگان قرار گرفت آنگاه تیم تولید یک نفس راحت می‌کشد و آن به این دلیل است که محصول خالی از ایراد است چون مژگان راسا تیم تست و آزمون را رصد می‌کند و وقتی تیم تست و آزمون توانست نظر مژگان را جلب کند خیال تیم تولید از محصول راحت می‌شود. وی مشتری مداری را سرلوحه کار خود قرار داده و همواره در تلاش است تا از ابزارهای بازاریابی و فروش مدرن بهره ببرد. توجه او به شبکه‌های اجتماعی و معرفی محصول از این درگاه و اعتقاد وی به Social Network Marketing از ویژگی‌های منحصر به فرد او در بازاریابی و فروش محصولات است. او تند کار می‌کند چنانچه تیم تحت سرپرستی وی به سرعت او نمی‌رسد. به هرحال الگوی خوبی برای تیم تحت سرپرستی خود است.

 

فاطمه کارخانچی

مدیر فنی

فاطمه کارخانچی دانش آموخته مهندسی فن‌آوری اطلاعات است. کانال آخر عبور محصول از دپارتمان تحت سرپرستی فاطمه است. وقتی یک نگارش از محصول آماده می‌شود وی و تیم تحت سرپرستی او طبق مستندات موجود تمام جریانات کاری را در نرم‌افزار کنترل می‌نمایند. آنها تک تک منوها و زیرمنوها را بررسی و تمام جریانات کاری را مطابق با مستندات کنترل می‌نمایند. فاطمه تجربه سالیان طولانی ارائه خدمات پشتیبانی را در کارنامه خود دارد، بنابر این تجربه، هیچ اشکالی در نرم‌افزار از نظر او دور نمی‌ماند. در تهیه و تولید مستندات سیستم، تیم تحت سرپرستی او نقش مهمی را ایفا می‌کنند. به لسان همکارانش خیلی تیزبین است، هیچ چیز از چشمان تیز بین او دور نمی‌ماند. تعامل وی با مدیریت تیم پیاده سازی منجر به خروج محصول با کیفیت می‌گردد. هرگاه مدیر پیاده سازی با فاطمه به توافق می‌رسد یعنی Release محصول بسته شده و محصول آماده خروج از درب شرکت است. یکی دیگر از تخصص‌های فاطمه در User Interface است. از شکل ظاهر منوها تا یکدست سازی ادبیات نگارشی منوها و زیر منوها کار فاطمه و تیم تحت سرپرستی اوست. اگر UI سیستم‌های ما رضایت شما را جلب نکرد کار فاطمه است. حتما با او در تماس باشید. به لسان کاربران، فاطمه هم گوش شنوای مشتری است و هم وقتی قول انجام کاری را می‌دهد آنرا به ثمر می‌نشاند.

 

 

الهام محمودپور

مدیر روابط عمومی

الهام محمودپور دانش آموخته علم اطلاعات و دانش شناسی است، که مقطع کارشناسی خود را در دانشگاه الزهرا و مقطع کارشناسی ارشد را در دانشگاه بهشتی گذرانده است. وی سکان مدیریت روابط عمومی شرکت پیام حنان را عهده دار است. الهام تجربه بسیار خوبی در مدیریت اجرایی همایش‌ها و کارگاه‌ها در کارنامه اجرایی خود دارد. راهبری از صفر تا صد تمامی کارگاه‌ها را الهام به راحتی به ثمر می‌نشاند. دیسیپلین در کار او حرف اول را می‌زند. خیلی وسواسی و ریزبین است. به کار عشق می‌ورزد و سکان سایت شرکت، حضور در شبکه‌های اجتماعی و اخبار شرکت نیز از فعالیت‌های تحت سرپرستی ایشان است. تو کار جسور است و از هیچ کاری هراس ندارد، همین جسارت این توان را به او داده که با انرژی مضاعف بتواند راهبری کارهایش را به راحتی انجام دهد. تعامل الهام با مشتریان و همکارانش به‌گونه‌ای با انرژی مثبت همراه است که این انرژی مثبت را در همکاران و کاربران نیز القا می‌کند و چون خالصانه کار می‌کنه همیشه نتایج کارهاش بسیار ارزشمند و ماندگار می‌شود. اشراف کامل او به محیط مجازی و شبکه‌های اجتماعی به گونه‌ای است که در معرفی ابعاد شرکت در صحنه‌های بین‌المللی نقش ویژه‌ای داشته است. الهام با محتوای بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی آشنایی خوبی دارد و این تجربه و دانش را در جهت اعتلای شرکت به خدمت گرفته است. مدیریت اجرایی تمامی کارگاه‌ها و همایش‌ها با محمودپور است. اگر درخواست برگزاری کارگاه در هرجای کشور را داشتید با او در تماس باشید.